Reklamace zboží

Mrzí nás, že došlo k potížím se zakoupeným zbožím. Uděláme vše pro rychlé a spravedlivé vyřízení vaší reklamace.

Jak postupovat?

  1. Stáhněte a vyplňte reklamační formulář:
    Formulář pro reklamaci
  2. Zašlete reklamované zboží na adresu:
    Hockey Shop Teplice – Na Stínadlech 2796, 415 01 Teplice 1
    Přiložte prosím vyplněný formulář nebo uveďte potřebné informace (jméno, datum objednávky, popis závady, požadovaný způsob řešení).
  3. Zboží řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy.
  4. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů, zpravidla ale dříve.
    O výsledku vás budeme informovat e-mailem a případně vystavíme potvrzení o vyřízení reklamace.

V případě uznané reklamace hradíme i náklady na dopravu – přiložte doklad o zaplaceném poštovném.