Reklamace zboží
Mrzí nás, že došlo k potížím se zakoupeným zbožím. Uděláme vše pro rychlé a spravedlivé vyřízení vaší reklamace.
Jak postupovat?
- Stáhněte a vyplňte reklamační formulář:
Formulář pro reklamaci - Zašlete reklamované zboží na adresu:
Hockey Shop Teplice – Na Stínadlech 2796, 415 01 Teplice 1
Přiložte prosím vyplněný formulář nebo uveďte potřebné informace (jméno, datum objednávky, popis závady, požadovaný způsob řešení). - Zboží řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy.
- Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů, zpravidla ale dříve.
O výsledku vás budeme informovat e-mailem a případně vystavíme potvrzení o vyřízení reklamace.
V případě uznané reklamace hradíme i náklady na dopravu – přiložte doklad o zaplaceném poštovném.
